Известие

Collapse
No announcement yet.

тъп въпрос за оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dievx
    И аз имам такъв ограничител на педала на газта и си мислех, че е за да не позволи да се скъса жилото на газта. Ама сега се замислям, дали пък не ограничава и подаването на газ. Някой път я настъпвам до дупка при изпреварвания и ако има още тяга няма е зле Я някой по-знаещ да каже за този ограничител, защото без него педала слиза още надолу.
    за да провериш наи лесно е някои да натисне газта до края и да се види дроселовата клапа дали е отворена до края в това положение на педала,ако не е на цяло отворена трябва да навие6 ограничителя на педала о6те нагоре и така до като при пална газ е отворена и напално клапата.Поне аз така си я направих моята,като я купих можеше да се подава газ до едно пложение само,а реално дроселовата клапа имаше о6те доста ход за отваряне.След тази настроика започна да се стряска както си трябва за BOXER
    ALFA ROMEO 1.6 BOXER

    Comment


    • #17
      Ами както писах, благодарение на гадната гумена стелка имах доста още възможност за обтягане на жилото. След като я изрязах под педала и натегнах още малко болта до оптимално положение разликата е осезаема при пълна газ
      146 1.4 Boxer 90HP +-
      Ranault Scenic 1.6e 90HP+Метан

      Comment


      • #18
        Тамън днеска като се гонех с една 145-ца като мойта , ама 1.6 Боксер , се чудя що вървим на равно ,а аз съм скочил с двата крака на газта ... сега като се сетя , трябва да махна дебелите стелки , и да проверя на педал до край , дроселовата клапа колко е отворена ..

        Няма да му простя другия път

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Пепи
          Тамън днеска като се гонех с една 145-ца като мойта , ама 1.6 Боксер , се чудя що вървим на равно ,а аз съм скочил с двата крака на газта ... ..
          Ми те са си наравно, даже на старт мое и да те бие
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Пепи
            Тамън днеска като се гонех с една 145-ца като мойта , ама 1.6 Боксер , се чудя що вървим на равно ,а аз съм скочил с двата крака на газта ... сега като се сетя , трябва да махна дебелите стелки , и да проверя на педал до край , дроселовата клапа колко е отворена ..

            Няма да му простя другия път
            Абе режи ламарината направо
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #21
              хахаха..)) според мен Niksan е най прав от всички.а бе много рано ви удря ограничителя..!? и на старата ми(156) и на новата(166) изключва на 7500 оборота..
              sigpic We Dont Drive FasT,We JusT Fly Slowly ! ! ! http://www.metacafe.com/watch/1027834
              ex Alfa 166 2.0 T.Spark ex Alfa 156 2.0 T.Spark, ex Alfa 156 1.8TS Ауди А4 Авант ТДИ, BMW 7, Ауди А6 Т и др

              Comment


              • #22
                колеги моита си изкл. на 7200!!
                ALFA 145 1.7 16V BOXER

                Comment


                • #23
                  по принцип трябва да изкючва малко след като влезе в червено на оборотомера, та такава му е и идеята, и други марки съм карал и на тях там им изключва. всички други стоиности се дължът на омекване на пружината за изключването. па които иска да троши винаги ще намери начин и излишни пари за ремонти
                  НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                  Comment


                  • #24
                    А я да питам, за оптимално ускорение как трябва да се даде газ- педала изведнъж до долу или постепенно заедно с ускорението на колата да се натиска надолу? На мен ми се струва, че по плавното натискане, заедно с ускорението на колата дава по добри резултати..
                    Lexus IS200

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от goro
                      Тоя ограничител и моята го има.Всички по-нови коли имат.Идеята е да не може да вкарваш оборотите в червено(или иланаче казано над 6000 и малко),като по този начин се пести живота на двигателя.Много ястно,че ще има повече тяга ако се махне болта,но двигателя ще се товари повече.

                      напълно съм съгласен с колегата тоя ограничител тря да го има щото някои по неошлайфан може да си прее..е двигателя много лесно.
                      П.С и моята Алфичка си го има
                      Alfa Romeo 146 1.6i boxer 103hp,

                      Fiat Coupe 1.8 16v 131hp
                      i dvete begachki

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Пепи
                        Тамън днеска като се гонех с една 145-ца като мойта , ама 1.6 Боксер , се чудя що вървим на равно ,а аз съм скочил с двата крака на газта ... сега като се сетя , трябва да махна дебелите стелки , и да проверя на педал до край , дроселовата клапа колко е отворена ..

                        Няма да му простя другия път
                        На равно ли? Пробвай пак. Трябва да го биеш
                        ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                        sigpic
                        ROVER 200 RF 2.0TDI

                        Comment


                        • #27
                          Глупости. При Туин спарка си изключва нормално на около 7500 оборота. Пружини мружини.... нищо не е омекнало
                          ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                          sigpic
                          ROVER 200 RF 2.0TDI

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от tonov
                            Първоначално публикувано от Пепи
                            Тамън днеска като се гонех с една 145-ца като мойта , ама 1.6 Боксер , се чудя що вървим на равно ,а аз съм скочил с двата крака на газта ... ..
                            Ми те са си наравно, даже на старт мое и да те бие
                            Може ама НЕ може
                            ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                            sigpic
                            ROVER 200 RF 2.0TDI

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Crusader
                              Тва пляскане е в изпускателния колектор и по мое мнение е от богата смес...може да минеш на една диагностика за всеки случай, а за болта на педала - не всички имат /мойта няма/...а това какво показва педала е божа работа, щото не се знае кой какво е въртял по нея /имам в предвид джамбазите/
                              Колега това припукване при рязко пускане на газта от високи обороти и при мен го има. Само от богата смес ли е възмжно да се получава? Възможно ли е от изгнила изпускателна система? Моята си е бая наръфана. Ако има някъде пробиви например
                              ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                              sigpic
                              ROVER 200 RF 2.0TDI

                              Comment


                              • #30
                                [quote=Nasko_77]
                                Първоначално публикувано от tonov
                                Първоначално публикувано от "Пепи":2gp0x98h
                                Тамън днеска като се гонех с една 145-ца като мойта , ама 1.6 Боксер , се чудя що вървим на равно ,а аз съм скочил с двата крака на газта ... ..
                                Ми те са си наравно, даже на старт мое и да те бие
                                Може ама НЕ може [/quote:2gp0x98h]

                                И защо според тебе не може???
                                Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                                Comment

                                Working...
                                X